Ιστορικό
Σχετικά με εμάς
Ιστορικό
ΒΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΟΣ : Αρχή ιστιοπλοΐας Μάιος του 1964 Ι.Ο.Θ 1969-1972: 23 πρώτα διασυλλογικά,14 δεύτερα 9 τρίτα
1971: 3η θέση Ράλλυ Ιονίου με το σκάφος ANDRIA 56 SloopNikolson.
1972: Πανελληνιονίκης 420
1979: Αρχή σχεδιασμού και κατασκευής πανιών.
1981-1989: Διευθυντής σχολών wind surf και ιστιοπλοΐας σε 8νησιά για τις εταιρείες “SunMed” και “RED WING TRAVEL” της BRITISH AIRWAYS
1990-1994: Μικτό πλήρωμα με Simon Morgan και συμμετοχή σε διεθνείς αγώνες HC16, Laser 4000.
Επιστροφή στην Θεσσαλονίκη 1994.
Ενασχόληση με σχεδιασμό και κατασκευή πανιών
Παράλληλα αγώνες:
1994 Κύπελλο Πορτο Καρρας 1η θεση IMS A κλάση
1995 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα . 1η θέση IMS A class
1997 Πανελλήνιο Κύπελλο 1η Θέση
1997 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 1η θέση
1998 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 1η θέση
1998 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα TORNADO 1η θέση
1998 Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα NACRA 1η θέση
1999 Ενασχόληση με εκπαίδευση ατόμων με τύφλωση στην εκπαίδευση με catamaran.
2000 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Tornado 1η θέση
Αρχη λειτουργίας Ιστιοραφείου OS3
2001 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Tornado 1η θέση
2001 Athens Eurolymp 1η θέση
2002 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα CATAMARAN OPEN 1η θέση
Το 2017 μεταφέρονται οι εγκαταστάσεις της OS3 στην Βασιλική της Λευκάδας, για ευκολότερη εξέλιξη των αγωνιστικών πανιών, λόγω των ιδανικών συνθηκών ανέμου στην περιοχή.
Παράλληλα συμμετέχει σε αγώνες Catamaran κερδίζοντας:
• 1997 πρώτη θέση στο Πανελλήνιο Κύπελο Catamaran και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Catamaran με HC16.
• 1998 πρώτη θέση στο Πανελλήνιο Κύπελο Catamaran και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Catamaran με Tornado.
• 1998 πρώτη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Tornado
• 1998 πρώτη θέση στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Nacra Open με Nacra 6
Η εμπειρία και η γνώση όλων αυτών των ετών ωθεί τον Θάνο Βακαλόπουλο να ξεκινήσει αθλητικό τμήμα στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Catamaran Τορωναίο στην Περαία-Θεσσαλονίκης ο οποίος μέχρι εκείνη την περίοδο λειτουργούσε σε ερασιτεχνικό επίπεδο, μόνο με ενήλικες ιδιοκτήτες σκαφών, δίνοντας την ευκαιρία και σε μικρά παιδιά να γνωρίσουν την ιστιοπλοΐα μέσω του καταμαράν.
Μετά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Tornado στη Βραζιλία το 1998, σταματά την αγωνιστική του δραστηριότητα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Το 1999 ξεκινάει για πρώτη φορά στην Ελλάδα την εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες με Catamaran στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Catamaran Τορωναίος.
In 2000, he leaves the DL sails Sailing loft and starts with Stergios Ioannidis the Ostria Marine Center where a Sail loft is also created and deals exclusively with it.
Επαναδραστηριοποιείται αγωνιστικά στην κατηγορίαTornado κερδίζοντας την πρώτη θέση στα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Tornado το 2000 και το 2001.
Επίσης κερδίζει την πρώτη θέση στο Athens Eurolymp το 2001 όπου τελειώνει οριστικά η συμμετοχή του σαν αθλητής στην κατηγορία Tornado.
Παράλληλα την περίοδο εκείνη, ξεκινάει η έρευνα για τον σχεδιασμό πανιών Tornado.
In 2002 he participates and wins the first place in theNational Catamaran Championship with a Hobie Cat FX One single-handed boat, where it is his last participation as an athlete, since he stops due to professional obligations.
Έχοντας ένα αρκετά γρήγορο σέτ πανιών μαΐστρας και φλόκου σε σκάφος Tornado το οποίο χρησιμοποιεί το δεύτερο πλήρωμα του "Τορωναίου" και διακρίνεται επικεντρώνεται περισσότερο στην εξέλιξη του μπαλονιού.
On the eve of the 2004 Olympics he manages to have the fastest spinnaker in the fleet, which is unfortunately destroyed when it is painted in the colors of the Greek Flag after the measurement. Due to the fact that its replacement with the same spinnaker is impossible, the Greek crew is forced to run in the races with the second spinnaker of another manufacturer that has already passed the measurement.
After the Olympic games, the new crew of I. Paschalidis-K. Trigonis – is created and everything starts on a new basis.
Κλείνεται συμφωνία ότι το πλήρωμα θα τρέχει αποκλειστικά με πανιά "OS3" και ξεκινούν μόνο με μαΐστρα και φλόκο περιμένοντας την αλλαγή του καταρτιού του σκάφους, μιας και μετά την αλλαγή αυτή οι μαΐστρες θα πρέπει να σχεδιαστούν εκ νέου.
In the same year, Ostria Marine Center equips the sailloft with BSG’s Sail Pack design program which you consider to be the most advanced in sail design, as well as with Aeronaut’s Plotter Cuter, a machine certified for the accuracy of repeated cutting of sails and accurate data transfer from design program.
Αυτό δίνει την δυνατότητα πιο γρήγορης εξέλιξης στο σχεδιασμό και κατασκευή των αγωνιστικών πανιών, καταφέρνοντας το Ελληνικό πλήρωμα για τα επόμενα χρόνια να πρωταγωνιστήσει φέρνοντας σημαντικές διακρίσεις.